Lördag! - 11:52

Heeeej!!
Sitter nu på tåget mot ARLANDA! U n d e r b a r t!
Laddat upp med boken Elsas mode och massa bra musik! Nu kör vi!
Uppdaterar er senare när jag är framme på Arlanda.


Fredag! - 02:40

Skolan idag var super! Nationella prov i Engelska och det kändes faktiskt bra! Sedan slöjd och jag fick mycket beröm av min syslöjdslärare för det jag gjort och sa jag var kreativ och duktig. Sedan svenska och jag vart klar med all svenska som alla andra ska lämna in nästa vecka. Allt känns så himla BRA!
Så efter skolan så var jag med Terese, sedan grillade vi och det var riiiktigt gott. Jag och Terese vart ensamma hemma så vi tog fram vattenpipan och blåste i massa saker. Asnice! Har även filmer men kan inte lägga ut dom genom mobilen tror jag.. Ska kolla upp detdär!
Nu ska jag iallafall sova för imorgon, (idag), lördag, (?)... Iallafall så åker jag till ffreakin lovely turkeyy i en vecka o jag ska glassa sönder!! Så godnatt, så bloggar jag imorgon!


Torsdag! - 22:31

God looooord för att denna dag är slut. Dagen har bestått av plugg, plugg och åter plugg. Men ska man iväg ska man. Och jag är SÅ stolt över mig själv som verkligen tagit tag i mitt liv nu och skolan osv. Mår SÅ mycket bättre när jag känner att jag faktiskt går framåt!
Nu ska jag sova, för imorgon är det fredag och nationella prov. Har köpt naturgodis så det blir nice.
Efter skolan så blir det att vara med Terese och sedan packa det sista. Så godnatt!

Juste, såg en ödla ute imorse när jag gick till bilen. Söt? Haha.
Längtar även till Rockstad: Falun. Förra årer ROCKA. <3


Onsdag! - 20:33

Heluuuu!
Var hemma och sjuk idag eftersom jag mådde lika dåligt imorse när jag vaknade. Så idag har jag kollat film, snabbpackat till Turkiet, skrivit packlista till saker jag ska packa ner senare och sedan skrivit en "göra innan jag åker-lista"!
Har även hunnit med att sitta på balkongen och njutit i shorts och t-shirt så nu ska jag duscha och sedan plugga lite! So long.


Tisdag! - 22:55

Heeeey!
Försov mig i morse (satte på fel alarm) så jag hade lite bråttom imorse. Fick dock skjuts av pappa så det gick fortare!
Annars var det en helt vanlig dag i skolan idag, fast efter skolan så var jag med Hannah! Trevligt hade vi, förutom att jag mådde dåligare och dåligare och nu ligger jag här med feber osv. Usch, fy & blä.
Så jag skulle egentligen gå hem ifrån hannah, men fick skjuts av mammas kompis Yvonne hem istället så det var verkligen jätte,jättesnällt!
När jag kom hem tittade jag bara på massa film och nu ska jag sova! Godnatt!

V. Söthannah som liten.


Måndag! - 19:42

Hej på er! Idag så var det en vanlig tråkig skoldag. Hade nationella prov i Engelska Tal efter lunchen, sedan no. Känner att allt flyter på och jag känner mig faktiskt stolt över vad jag gör! Det känns bra! :-)
Nu är jag med Terese och jag har ätit mat, (läs: anteckna detta).
Denna vecka blir nog inge speciell, fylld av längtan iallafall. Nu ska jag vara social med Terese, skriver sen någon gång!


Söndag! - 22:50

Dagen igår var faktiskt bra som jag hade tänkt mig! (slutade vääääldigt konstigt men det säger jag inte på bloggen varför, haha.) Hittade två tröjor på stan, och fick ett par byxor av mamma! När jag kom hem så var ja med Terese och som vanligt hade vi väldigt kul. Hon sov över hos mig och idag gjorde i nog inget speciellt. Vi spelade buzz och tiden bara sprang iväg! Nu ska jag nog sova tror jag, för imorgon har jag Np i Engelska och så. Godnatt!


Lördag! - 13:25

Hej bästa läsareee!
Har nu varit vaken ett tag och bestämde mig nyss för att dra ner på stan en snabbis osv! Ska se ifall om jag hittar något till Turkiet eftersom jag åker om prick en vecka idag!
Så jag hittade en väska som gick sönder förut och lagade den på typ 1 minut med hjälp av en säkerhetsnål (haha). Så nu får vi se hur länge detta håller, visar även en bild på dagens klädsel!
(Måste också säga att jag mår väldigt bra idag och känner livet i mig idag! Fick några sms och samtal av olika söta människor igår som undra hur det var. Men jag mår bra, och idag ska jag leva livet!)


H*lvete. - 21:04

F*n också. Allt åt h*lvete på bara 20 minuter. F*n, f*n, f*n.


Fredg, fredag, fredag! - 17:12

SÅÅÅ glad över att det ÄNTLIGEN är Fredag! Det firar jag med några bilder till er (tre oseriösa och två seriösa) och sedan ska jag dra ut en snabbis och ikväll blir det nog att träffa någon!! Nusåååå, nu är det BRAAA.


Torsdag! - 21:17

Hellooo! Idag var det nationella prov i Engelska hörförståelse & läsförståelse.
Hörförståelsen gick oväntat bra faktiskt och jag är ganska nöjd! Jag och Louise åt frukost och drack oboy till eftersom hon och jag satt ensamma i ett rum med en lärare och gjorde det! Läsförståelsen gick sådär, hann inte riktigt klart. Vi fick lyssna på radio och massa sådär så det var vääääldigt chill!

Efter nationella var de iallafall skola osv, och sen efter skolan var jag på möte med Lennart för att se om jag sköter mig och så. Är faktiskt väldigt stolt över mig själv som har börjat jobba så pass bra som jag gör nu och jag typ aldrig är hemma! Är väldigt pepp på allt nu!

När jag kom hem var jag iallafall med Terese och nu är jag jättetrött och ska nog lägga mig. Pusshej!


Onsdag! - 21:30

Sorry för ingen bloggning igår! Jag somnade nämligen i sängen ungefär klockan sex och vaknade inte mer förens klockan ringde.
Idag har jag iallafall haft spexfoto. Men vad vi hade för tema eller så tänker jag ej säga än pga att andra kan kanske kopiera vårat tema osv. Men jag kan ge er två bilder från idag, och sedan kommer jag lägga upp fler!
Och sen även en bild på min väldigt konstiga hårfärg, vad hände där? Haha.


Måndag! - 22:17

Idag var det faktiskt en ganska chill dag i skolan! Vi hade i stort sett bara matte som "riktiga" lektionen. För efter lunch så kollade vi på film på Engelskan som hette "Never let me go" har jag för mig. Den var bra tyckte jag, men vi har inte sett klart den för det gör vi nästa vecka. Hört att den är väldigt sorglig på slutet så jag kan nästan tänka mig vad som händer..
Och sedan hade vi iallafall NO och där kollade vi också film!
När vi slutade så gick jag från skolan och hem, ganska skönt (läs: kallt och regnigt), men det gick bra. Skönt ändå faktiskt.

Imorgon så blir det att cykla till skolan, och sedan efter skolan så ska jag träna. Nu ska jag sova iallafall, godnatt på er!
Och hoppas att vi inte vaknar upp till detta imorgon igen!


Söndag! - 12:20

Fredag den trettonde började bra men slutade lite väl konstigt. Festade, vart lite för mycket, fick världens jävla snefylla o träffade ganska många som jag skämde ut mig för.. Haha.
Nog om det så på lördagen så åkte jag, mamma och yvonne på seans och sedan åkte jag och mamma till morfar och åt middag.
Senare på kvällen var jag med Terese.
Idag är det söndag och jag har bara tagit det lugnt eftersom det är sista dagen på lovet. Nu sitter jag i sängen med Terese o har en liten filmkväll.
Visar er någon bild från kryssningen, på mig o min syrra och en som jag tog nyss.


Torsdag! 01:42

Eller det är Fredag nu, men jag skriver om igår. Hehe.
Gårkvällen vart ju bra, sov ganska länge för jag har börjat bli förkyld och hade jätteont i halsen. Men efter att ha sovit lite så har det blivit lite bättre.
Kollade iallafall på film och så, sen ringde Linnéa och Terese och bjöd mig på nån ferre vid Roxnäs Udde så jag drog dit ett tag.
Kom hem för inte så länge sen, så nu ligger jag i sängen och undrar hur min Fredag kommer bli!
Men det märks väl imorgon, sov gott!

Måste också säga att jag kom in på det gymnasieval jag gjort! GLAD.


Onsdag! - 19:30

Denna dag har verkligen varit upp & ned. Både bra saker och dåliga saker har hänt idag!
Jag är jättetrött efter kryssningen osv så ja tänkte mig att jag skulle ta det lugnt idag bara, och kanske kolla på film och så. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, sen så år jag ensam hemma ikväll och inatt också. Så vad händer härnäst?


Onsdag! - 11:01

Happy birthday to me!


Måndag! - 14:11

Nu kör vi då!


Söndag! - 23:25

Vaknade upp hos Carin efter en rolig kväll, så då gick vi till Kupolen och gjorde lite saker. Senare så gick vi hem, spelade lite spel och runt fyra-halv fem så mötte jag Emilia och åkte hem till mig. Nu ligger vi i sängen och taggar till kryssningen vi åker på imorgon. Så jag vet inte om det blir bloggning imorgon, det får vi se. Annars blir det på Onsdag!


Lördag! - 10:54

Igår på morgonen efter jag sett titanic så vart det att jag färgade håret. Bytte också piercing. Hann också med att bädda sängen och städa rummet. Hade ju mycket tid igår eftersom jag vaknade så tidigt. Snacka om lågfredag, haha.

Sen på kvällen så var jag iallafall med Terese! Vi kollade på simpsons filmen och gjorde en massa annat också.
Nu ska jag kolla klart på filmen Nanny McPhee sen ska jag åka hem till Carin och sova där! Slänger upp bild på håret, piercingen och en kudde jag gjort i slöjden. "Alis volat propriis" står det på kudden och det är det jag ska tatuera in på armen! Men hur får ni se sen.


Fredag! 09:07

Helt okej dag igår! Vi åt mat osv och det var jättegott (som vanligt med mammas mat.) Det vart att vi åt som en liten buffé o man gick ta vad man ville osv.
Jag, Charlotte och mamma vart jättetrötta så alla somnade i soffan fast sen gick mamma till sängen. Gulliga Nellie var hyper och spelade massa musik och kollade på massa serier osv haha! Klockan var typ 7 när vi låg där, och klockan åtta vaknade jag och gick in till sängen och la mig där. Hade feber och mådde inte så bra. Så jag har sovit i 12 timmar nu ungefär för jag vaknade klockan sju! Mår lite bättre, ingen feber men är fortfarande förkyld. Men jag behövde verkligen domdär timmarna att sova.

Nu ska jag iallafall käka frulle och kolla på titanic, eftersom jag ska på kryssning på måndag! Hehee...


Torsdag! - 15:12

JA SÅJA. Nu är det påskov! Som jag har läääängtat alltså. Hade ju körslaget hela dagen idag och drog hem direkt sa hejdå till massa folk osv först.
Käkade lunch på stan, åt subway med linnéa. Gott! Och nyss letade jag påskägg som mamma gömt iallafall. Jättekul, haha!
Snart ska vi åka o handla hårfärg och sedan kommer Charlotte och Nellie och vi ska äta mat osv.
Får bli en bild på grillningen igår, en oseriös bild på mig och linnéa och sen en bild på maten!


Onsdag, onsdag, onsdag.. - 19:37

EN dag kvar sedan väntas en och en halv lång veckas lov för oss falubor! (Lite sådär chill-i-dillen.)
Har fått lite klagomål av några vänner att jag inte uppdaterat.. FÖRLÅT MIG. Har varit stressigt de senaste dagarna, varit jättetrött och lagt mig tidigt, OCH så har jag inte haft NÅGONTING att blogga om! Men det blir mer nu för nu får jag lov och allt är inte lika stressigt. För imorgon är det nämligen så att det ända jag ska göra imorgon är körslag hela dagen i skolan! Dom andra ska checka film osv. Men nu ska jag duscha, sedan krypa ner under täcket och checka film. So long!

(måste slänga in en sak att jag grillade nämligen för första gången i år. mums!)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3329304/images/2012/pic_196936366.jpg" class="image">


Topp 4 längtan! - 17:26


Söndag! - 17:11

I fredags drog jag ut på äventyr o träffade en massa folk. Kommer inte ihåg allting. Lika igår så var jag också på stan och röjde!! Så Emma sov hos mig igår till idag.
Idag är det iallafall söndag så jag ska skriva klar min bokrecension på engelska sen ska jag nog träffa Terese tror jag!


RSS 2.0