Fredag! - 16:20


Torsdag! - 23:29

Går fortfarande inte att lägga upp bilder från appen?! SUR.
Igår hade jag ingen blogglust eftersom ingenting funkade. Nu är det Torsdag och nu ska jag sova. Om tretton dagar blir jag sexton, om 11 dagar åker jag på kryssning, om 5 skoldagar får jag påsklov och de är körslaget i skolan osv. Natti.


Tisdag! - 23:37

Idag kom tröttheten sen i Söndags. Försov mig och vaknade klockan åtta. Kollade ut och det spöregnade. Vår.

Fick skjuts av mamma iallafall och hade på mig dom nya byxorna jag fick igår. Röda.
Slutade tjugo i tre så jag drog med Hannah och Linnéa till kinathairestaurangen och åt. Gooott. Efter det tog vi en glass och vi gick förbi Hannah så hon gick hem. Jag och Linnéa tog bussen till stan och sedan åkte vi runt på olika bussar. Träffade Terese på vägen hem så fick sällskap, hehe. Vi träffades även senare på kvällen och snackade om väldigt konstiga saker som vi inte ska gå in på i detalj. Men nu ska jag sova. Godnatt, hehe.

(DET GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER MED DENNA DÅLIGA APP SÅ BILDER FRÅN IDAG KOMMER IMORGON.)


Måndag! - 23:17

Vaknade (men trodde dock jag var död) vid halv åtta. Ovanligt nog så var jag piggare än vad jag brukar vara! Ställde ungefär 15 alarm igår ifall om jag skulle sova vidare som jag kan göra ibland, hehe.
Kom knappt upp ur sängen ändå eftersom jag hade ont i rumpan efter sadeln och lite i låren. Ont gör det att gå i trappor också. Fyyy.. Fast annars har jag inte ont, nu har jag inte det iallafall! Satte på mig myskläder så typ ingenting var speciellt idag. Bara en tråkig vardaglig måndag.
Fick nya byxor idag också av mamiii. Tack! <3

Imorgon slutar vi tjugo i två iallafall (niceee) så då drar jag nog hem tror jag. Annars får vi se vad jag hittar på. Kanske drar till stan eller Borlänge. Vem vet? Nu ska jag sova, så hörs vi imorgon. Godnatt!


Söndag! - 21:45

Igår så drog vi ut och cykla runt i hela falun. Vet inte vad vi gjorde igår alltså, skulle dra på fest men vi drog hem. Satt på stan först och så! Terese sov iallafall hos mig och imorse när vi vaknade gick vi ut och la oss på en filt i shorts & linne. Vi fick senare någon konstig idé att cykla till Borlänge och tillbaks. Vi gjorde det och nu är jag D-Ö-D!!! 5,5 mil har jag och Terese cyklat idag. Utan varken mat eller vatten! Så vi var jättehungriga & jättetörstiga!
Nu ska jag iallafall kolla klart på big brother sen sova!

 


Lördag! - 17:01

Fick en kommentar av Klara som lyder ungefär såhär: "Kan inte du lägga upp en skiss på din andra tatuering när den är klar? :D fin blogg :)"

Ska börja med att säga Tack, vad snällt av dig :-) ska dock ändra designen snart! Angående skissen dårå, nej jag kommer nog inte lägga upp skissen på tatueringen. För ni kommer få se den sen när den är klar, så det blir en överraskning! Kan dock kanske komma en liten sneakpeak! Vi får se! :-)

Nu ska jag iallafall duscha, kom nyss hem ifrån en joggingtur. Ikväll så ska jag väl va med Terese!

Juste, åt även årets första jordgubbe igår. Gott!


Fredag! - 16:17

Sista dagen avklarad på jobbet så nu sitter jag på balkongen med Terese!
Lön fick jag också! Nämligen godis, chips och dricka! Hehe, happy friday.


Torsdag! - 22:25

Var hemma idag, så nu mår jag bättre. Då blir det alltså back to work imorgon!
Nu ska jag sätta mig o skissa på min andra tatuering jag ska skaffa om ungefär en månad. Vill ha tatueringen nu för jag vet att de kommer bli dö-snyggt! Har ju somsagt en på benet också. Chill-i-dill. Slänger upp en bild på mig & terese och även en bild på min tatuering jag har nu! :-)


Febern framme och hälsar på igen! - 20:12

Ligger och tittar på tv! Dagen har varit lång idag, började med att jag blev förkyld igår. Var varm på kvällen och idag på jobbet var jag svimfärdig och jag frös.
Så nu har jag druckit te och så har jag feber. Kul, vill verkligen inte missa min prao eftersom det är ganska roligt + att jag ska på intagningsprov på lördag :-/
Jaja, ska antingen rita lite eller läsa nu, så ni får ha de så bra medans jag ska dö lite i min soffa!

(haha första bilden stämmer bra in på vad som hände idag, haha!)

 


I can just stay here and watch you smiling. - 14:53

Andra jobbdagen avklarad och nu väntar jag på bussen eftersom jag ska på möte!
Efter det blir jag hämtad av mamma & supersöta Nellie och ikväll blir det nog kanske att gymma. Om inte så ska jag träna på mitt intagningaprov som sker på Lördag!


This weekend - 22:34

Hade det jättebra hos Thomas & Calle! Sådär kul som jag jämt har det! Så i söndags drog jag hem till lilla Falun & jag träffade Terese så vi drog upp till donken och käka glass. Drog hem och sen hände nog ingenting tror jag, haha.
Idag var det första dagen på jobbet så nu är jag jättetrött. Godnatt!


Igår - 15:26

Var till gymmet i ungefär 1,5 timme. Jätteskönt! Tappade bort min nyckel, fick panik och ångest.
Idag ringde jag gymmet and guess what? Sen var där. Så jävla glad och kände jag kunde andas!
Drog iallafall hem till systra mi. Hon hade några kompisar där som jag känner och vi hade en liten förfest, så vi drack vin och lyssnade på hög musik och dansade! När dom skulle ner på krogen drog jag hem till Emma och jag sov där.
Nu har jag nyss kommit hem iallafall. Ska snart träffa Terese en snabbis sen ska jag dra till Borlänge och sova hos bästa bror och Calle! Ska bara packa nu, så hejdå!


Följ mig på instagram? - 11:37


Begravning - 16:39

Var på begravning idag, så hade bara två lektioner sen åkte jag.
Ha de bra nu gammelmormor, önskar jag lärt känns dig bättre. Dom få gångerna jag träffat så verkade du så himla snäll.<3
Så efter det drog jag till Lugnet för jag ville verkligen se dom bada isvak i klassen! Så kul, haha!
Så nu är jag hemma och väntar på att Terese ska komma och imorgon är jag ledig!


Np, gym, ananas, Big Brother! 22:01

Laddar upp inför Big Brother med gottgott.
Det har varit en väldigt lång dag idag! Började med Nationella Prov No Kemi! Det var ganska lätt. Lättare än vad jag tänkt mig iallafall! Sedan var det lunch, två timmar matte och sedan idrott. Drog hem och gick till gymmet och det tog en halvtimme att gå dit! Körde zumba i en timme och gick sedan hem igen som även det tog en halvtimme. Alltså har jag tränat i tre timmar idag om man räknar med dom raska promenaderna!
Så nu är jag trött, väntar på Big Brother signalen och sedan ska jag sova!


Let the picture say it! - 21:52


Music is my drug. - 16:00

1. Smoke Weed Everyday (Heedegaard Remix)
2. Fya Bryte - Where the weed is
3. Mighty Rednek - When I was a youth
4. Ras Cricket - Polisen slår
5. Ras Cricket - Bomba Bomba











Man kan inte bara annat än älska, älska, älska, älska, älska, älska, älska och åter älska.
Kommer nog en eller två till delar!


The music is my life - 11:00

1. General Knas - En god vän
2. Kapten Röd - Saknade vänner
3. Kapten Röd - Trasig
4. Kapten Röd - Ett snedsteg bort
5. Kapten Röd - Ta inga order
6. General Knas - 12/12 (Dubstep Remix)













Självklart vill jag skriva så sjukt många mer låtar med Kapten Röd, General Knas och alla andra.
Men vill inte göra det överfullt här med en massa låtar. Men några låtar fick ni iallafall höra, resten av låtarna är MINST lika bra. Jag tackar Kapten Röd och General Knas för att ni gör så grymma låtar och tack för att ni jämt för mig att fortsätta kämpa. Tack! Jag älskar er <3

Snart kommer jag göra en till del med massa musik, så vänta tills då så ska ni få höra en massa annat smått & gott som jag älskar.

+ New in - 19:49






El Stockholmo - 18:00
























Welcome spring! - 17:13


It's (it was) Friday, friday - 02:53

Chill i skolan idag som alla andra vanliga fredagar. Musik, slöjd och sedan svenska så jag slutade tio över två!
Gick ner på stan efter skolan och tog bussen hem och hann andas lite innan jag skulle fara till Borlänge med Terese. Hon skulle köpa piercingar, och jag skulle få lite hjälp med att lossa lite på kulan. För min kula satt åt hur mycket som helst och jag har försökt i typ en månad att få upp den så hon fick inte ens upp den med tång haha. En sak hon iallafall lyckades med var att riva mig med tången, men det gick bra hehe.

Vi gick till Kupolen efter det iallafall och kolla och tog sedan bussen hem till mig. Fick tillslut upp kulan efter massa hårda ord, vart överlycklig så har nu bytt piercing till svart kula!

På kvällen åt jag och mamma Tacos (gott) och sedan var jag med Terese igen och vi har väl bara tagit det lugnt och kollat på Big Brother, lyssnat på musik osv.
Så nu ska jag sova för jag är jättetrött. Godnatt!

Bilden är från svenskalektionen och jag ritade Hannah och Sara utan att kolla på papperet. Fint.


Lång dag - 23:32

Tillbringade nästan hela dagen till att städa och göra om lite i rummet. Tog lång tid eftersom jag fortfarande hade lite feber så höll nästan på att svimma hela tiden vad jag än gjorde!
Vart ändå inte riktigt klar så får ta tag i det sen.
Imorgon blir det iallafall skola eftersom jag och Terese ska dra till Borlänge på dagen. Hon ska köpa piercingar och sedan kanske vi drar till Kupolen.

Tänkte visa någon enstaka bild ifrån det jag gjort om! Väldigt dåliga så får ta nya när det är ljust i mitt rum så man ser.
Ska sova nu iallafall, så godnatt!


Hur deprimerande?! - 12:36

Vaknade för ett tag sen och kollade facebook och jag såg enstaka statusar om att det snöade. Jag tänkte att det var väl nått fjutt och kollade inte ut utan la mig i soffan. Kollade längre ner och började se massa statusar och hörde mamma även prata i telefon om att det snöat ända sedan i morse. Reste mig och kollade ut.. FAAAAAAAAAAAAAAN. Det ska va VÅR nu. Hej vinterdepression!


Gleemaraton och fylld med längtan. - 00:25

Eftersom jag är hemma och sjuk så tänkte jag mig ha ett Glee maraton. Glee är faktiskt bra tycker jag!
Dock har jag bara säsong ett som jag redan sett, men det gör inget att se den en gång till.
Längtar till helgen gör jag också, för på fredag ska jag äta tacos umed mamma och sedan vara med Terese. På lördagen kommer Emilia hit och ska sova här! Det var jättelänge sen vi var (förutom nyår då men så umgicks vi flera och nu är det bara jag o hon som oldtimes hihi.)
Så imorgon ska jag städa mitt rum och bädda rent i sängen även fast jag inte orkar och har feber.
Längtar även tills det jag beställt hem kommer och sedan till sommaren! Åååh.
Men nu ska jag kolla lite på Glee och sedan sova, så godnatt!


Så himla glad är jag! - 17:06

Visst, jag har feber och är jätteförkyld så jag fick för mig en sak att göra: nämligen shoppa.
Fick äntligen shoppa hem en massa saker jag velat ha länge! Och jag har nu även fått mammas gamla jeansjacka som jag ska ha till våren (som jag kan använda nu egentligen men väntar tills det blir lite varmare).
Jag längtar sååå himla mycket till sommaren! Peace & love, rockstad:falun, falukalaset & rix fm, sena utekvällar, sommarflörtar osv. Åååh ge mig sommar nu nu nu.
Därför blir man så glad nu när våren är här, för solen skiner, snön försvinner, fåglarna kvittrar och man kan dra ut o jogga när man vill! Inte nå vinterdepp längre! Jag lever livet till fullo!
Så när jag bli frisk får jag äntligen ut o jogga i solen och även dra till gymnet igen. Jag längtar!


Det närmar sig! 00:54

=D


Årets önskelista! - 14:15

- peace and love biljett (ej camping)
- pengar


Dålig bloggning pga usel blogg-app! - 00:07

Det går inte blogga från mobil appen (skitdålig) och jag har försökt blogga upp ett inlägg i två dagar nu. Så imorgon får jag lägga upp bilderna ifrån datorn. Det är när det är fler än en bild så det inte går, har försökt med massor med olika gånger. Ska iallafall sova nu, har gått och fått feber sen i Söndags då jag stått ute och frusit i flera timmar. Så typiskt när man precis börjat blivit friskare, haha.


Hemma i Falun! - 17:27

Hemma i Falun och oj, oj, oj vilken kryssning säger jag bara. Kan berätta mer om det senare haha. Visar några bilder nu för er.

 


RSS 2.0